Τα δύο αδέλφια από την Ελλάδα, συνελήφθησαν ως ύποπτα για ένα τσαντάκι με €29.000 που κλάπηκε από φαρμακείο στην Αγία Νάπα.
Όπως φαίνεται από τις καταγραφές του κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης του φαρμακείου, στις 8 χθες το πρωί, άγνωστος άνδρας που είχε καλυμμένο το πρόσωπο με μαντήλι και φορούσε άσπρα χειρουργικά γάντια, εισήλθε στο φαρμακείο από πλαϊνή πόρτα και αφού πήγε στον πάγκο εξυπηρέτησης πελατών, άρπαξε το τσαντάκι και εξαφανίστηκε από το ίδιο σημείο.
Σύμφωνα με τον εξεταστή της υπόθεσης, η Αστυνομία εξασφάλισε μαρτυρία σύμφωνα με την οποία ο 30χρονος μετέφερε την αδελφή του από τη Δερύνεια όπου διαμένουν, στο φαρμακείο στην Αγία Νάπα, όπου και διέπραξε την κλοπή.
Και συμπλήρωσε ότι διερευνάται το ενδεχόμενο να εμπλέκεται στην υπόθεση και τρίτο πρόσωπο
Στο Δικαστήριο αναφέρθηκε ακόμη ότι θα γίνουν έρευνες σε τραπεζικά ιδρύματα για να διαφανεί κατά πόσον οι 29.000 ευρώ που έχουν κλαπεί στάληκαν στο εξωτερικό
Η Αστυνομία, στο μεταξύ, πέρασε χειροπέδες και σε 29χρονο που είχε καταγγείλει ότι του επιτέθηκε κουκουλοφόρος έξω από την τράπεζα και του άρπαξε 54.000 ευρώ, οι οποίες ήταν οι εισπράξεις στο βενζινάδικο όπου εργάζεται.
Κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τις μαρτυρίες που εξασφάλισε η Αστυνομία.
Ο 29χρονος, που εμμένει στη θέση ότι έπεσε θύμα ληστείας, οδηγήθηκε στο Δικαστήριο, το οποίο διέταξε την κράτηση του για έξι μέρες.