Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ένα λεωφορείο γεμάτο με χωρικούς διέφυγε της πορείας του και κατέληξε σε γκρεμό, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 33 άνθρωποι και να τραυματιστούν ακόμα 28.

Το λεωφορείο μετέφερε κατοίκους του Νεπάλ, από μία επαρχία σε άλλη και όταν βρισκόταν μόλις 40χλμ έξω από την πρωτεύουσα διέφυγε της πορείας του κι έπεσε σε γκρεμό 200 μέτρων.

Για τον απεγκλωβισμό των διασωθέντων χρησιμοποιήθηκε στρατιωτικό ελικόπτερο, με το οποίο μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο οι τραυματίες.

Τα κομμάτια του λεωφορείου και τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών παρέμειναν στο σημείο του δυστυχήματος.

Συγγενείς των θυμάτων και των τραυματισμένων επιβατών συγκεντρώθηκαν έξω από το νοσοκομείο, που βρίσκεται στην καρδιά του Κατμαντού, αναμένοντας να δουν τι κάνουν οι δικοί τους άνθρωποι.

Η κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται το ορεινό δίκτυο του Νεπάλ είναι η αιτία συχνών τροχαίων δυστυχημάτων, όμως το συγκεκριμένο είναι από τα χειρότερα που έχουν γίνει στη χώρα.