Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 

Με τη διάθεση δύο τόνων χαλουμιών σε διερχόμενους έξω από το προεδρικό, συνεχίζουν σήμερα τη διαμαρτυρία τους για το πρότυπο του χαλουμιού οι αιγοπροβατοτρόφοι.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο  του Συνδέσμου Κτηνοτρόφων Πάφου Ευαγόρα Χρυσάνθου πρόθεση των αιγοπροβατοτρόφων ήταν να δώσουν το γάλα σε ιδρύματα, στον στρατό και στις φυλακές, αυτό όμως  απαγορεύεται. Πρόσθεσε δε, ότι η πρόταση τους είναι να πάρουν τα βυτιοφόρα και να γυρίζουν στις γειτονιές, κάνοντας ανακοίνωση, όπως αυτοί που πωλούν παγωτά.

Όπως ανέφερε, παρά το γεγονός ότι η διανομή χαλουμιού αντί της απόχυσης του αδιάθετου γάλακτος στον δρόμο ακολουθήθηκε τη Δευτέρα και την Τρίτη, ωστόσο  δεν πέρασαν αρκετοί πολίτες χθες για να πάρουν γάλα έξω από το Προεδρικό, ενώ δεν κατέστη δυνατή η διάθεση του γάλακτος για τον στρατό, τις φυλακές και άλλα ιδρύματα, όπως επιθυμούσαν.

Οι αιγοπροβατορτόφοι από τη Δευτέρα το πρωί βρίσκονται έξω από το Προεδρικό, διαμαρτυρόμενοι για τις αδιάθετες ποσότητες γάλακτος, ζητώντας την εφαρμογή του προτύπου του χαλουμιού που ως είναι σήμερα προβλέπει περιεκτικότητα 51% σε αιγοπρόβειο γάλα.

Καθοριστική για τις επόμενες ενέργειες των αιγοπροβατοτρόφων θα είναι η αυριανή συνάντηση στο Προεδρικό με τους Υπουργούς Γεωργίας, Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Σοφοκλή Αλετράρη και Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Νεοκλή Συλικιώτη, κατά την οποία θα συζητηθεί η ποσόστωση του χαλουμιού και τα ζητήματα διάθεσης του γάλακτος.