Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε συναγερμό τέθηκαν γύρω στις τέσσερις και τριάντα χθες το απόγευμα τα μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, μετά από πληροφορία που έλαβαν ότι στη βιομηχανική περιοχή Στροβόλου αναδυόταν έντονη οσμή, από χημικό υλικό. Στην περιοχή έσπευσαν δύο πυροσβεστικά οχήματα και ένα όχημα αντιμετώπισης χημικών διαρροών. Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής Αντρέας Κεττής ανέφερε ότι μετά από έρευνες, τα μέλη της δύναμης διαπίστωσαν ότι υπήρχε άγνωστο υγρό που ανέδιδε έντονη οσμή, στο οδόστρωμα της οδού Πολυφήμου. 

Σύμφωνα με τον κύριο Κεττή, οι πυροσβέστες κάλυψαν το οδόστρωμα με χώμα και έλαβαν δείγμα από το άγνωστο υλικό, το οποίο παρέδωσαν στην Αστυνομία για να εξακριβώσει περί τίνος πρόκειται, μέσα από εξετάσεις που θα διενεργηθούν τις επόμενες ημέρες στο Κρατικό Χημείο. 

«Η Πυροσβεστική Υπηρεσία επισκέφτηκε τις γειτνιάζουσες εγκαταστάσεις και εργοστάσια και ενημέρωσε το προσωπικό ότι σε περίπτωση που αισθανθεί κάποιου είδους αδιαθεσία να επισκεφτεί τα Τμήματα Πρώτων Βοηθειών των γενικών νοσοκομείων, στο χώρο όπου διαμένουν ή ότι βρίσκονται», είπε.

Από τις προκαταρτικές εξετάσεις οι ειδικοί εκτιμούν ότι δεν πρόκειται για εύφλεκτο ή επικίνδυνο υλικό, ωστόσο το τελικό πόρισμα θα εκδοθεί μετά τις εξετάσεις από το Κρατικό Χημείο.