Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Υπουργείο Εργασίας, με ανακοίνωση επαναλαμβάνει ότι με βάση την κείμενη νομοθεσία, τα γενικά καταστήματα οφείλουν να τηρήσουν πλήρως την αργία της 15ης Αυγούστου και να παραμείνουν κλειστά.

Και ξεκαθαρίζει πως όλα όσα ακούγονται τις τελευταίες ημέρες, περί μη ύπαρξης νομοθεσίας για το συγκεκριμένο θέμα, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, και προειδοποιεί: 

"Τα γενικά καταστήματα οφείλουν να τηρήσουν πλήρως την αργία της 15ης Αυγούστου και να παραμείνουν κλειστά. Οι όποιες παραβάσεις της νομοθεσίας κατά τον Δεκαπενταύγουστο θα καταγγελθούν, όπως ακριβώς ορίζεται στη νομοθεσία".

Διευκρινίζει ότι οι εργαζόμενοι των ειδικών καταστημάτων, οι οποίοι θα εργαστούν στις 15 Αυγούστου, πρέπει να αποζημιωθούν με αναλογία 1:2 για κάθε ώρα εργασίας. 

Και επιστρέφοντας σε αυστηρό ύφος τα πυρά, κομμάτων και συντεχνιών, επισημαίνει πως παρά τις περί του αντιθέτου θέσεις του Γενικού Εισαγγελέα και του Υπουργείου, η Ολομέλεια της βουλής, κατά πλειοψηφία κατάργησε τις εν λόγω διατάξεις και τις αντικατέστησε με νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες στη συνέχεια κρίθηκαν από τη Δικαιοσύνη ως αντισυνταγματικές και μη εφαρμόσιμες:

"Από αυτά τα καλά γνωστά γεγονότα, προκύπτει το πρωτοφανές: Όσοι, αγνοώντας τεκμηριωμένες θέσεις, σώφρονες εισηγήσεις και προειδοποιήσεις για τις συνέπειες των απόλυτων επιδιώξεων τους, απορρύθμισαν τον συγκεκριμένο κλάδο, καταργώντας την εξουσία που ανέκαθεν ασκούσε ο εκάστοτε Υπουργός για ρύθμιση των ωραρίων απασχόλησης στα γενικά καταστήματα, έχουν μεταβληθεί σε κατηγόρους και επιχειρούν να επιρρίψουν ευθύνες στο Υπουργείο Εργασίας, για την κατάσταση που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει".