Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η φούσκα έχει σκάσει, και αντί επένδυσης μαμούθ, κατάληξε σε μαμούθ κυβερνητικό φιάσκο. Με αυτά τα λόγια τοποθετήθηκε ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, στο διαφαινόμενο ναυάγιο της συμφωνίας με το Κατάρ, για την επένδυση των εκατοντάδων εκατομμυρίων, απέναντι από το ξενοδοχείο Hilton.

 ''Η φούσκα έχει σκάσει και αντί επένδυσης μαμούθ κατάληξε σε μαμούθ κυβερνητικό φιάσκο'', αναφέρει στη δήλωση του ο κύριος Νεοφύτου και ασκεί έντονη κριτική στον πρώην υπουργό Οικονομικών και τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο οι οποίοι όπως αναφέρει χειρίστηκαν τις διαπραγματεύσεις που είχαν ένα κάκιστο, κατά την έκφρασή του αποτέλεσμα για την Δημοκρατία. «Άλλαξαν νόμους», συνεχίζει, «ειδικά για το Κατάρ εν μία νυχτί, άλλαξαν πολεοδομικές ζώνες για χάρη του Σεΐχη, εισήγαγαν για πρώτη φορά την μεικτή ανάπτυξη που για δεκαετίες η κυπριακή πολιτεία αρνείτο στους Κύπριους επιχειρηματίες και επιπρόσθετα συμφώνησαν την τιμή του οικοπέδου σε 50 εκ. ευρώ ενώ η εκτίμηση του κτηματολογίου ήταν 143 εκ. ευρώ''.

Καλούμε την αριστερή Κυβέρνηση της Κύπρου, συνεχίζει, να τερματίσει την ''εκχώρηση-ξεπούλημα'' της κρατικής περιουσίας και καταλήγει. «Αναμένουμε», πρόσθεσε «από την Κυβέρνηση ένα μεγάλο συγνώμη προς τον κυπριακό λαό και αμέσως επαναπροκήρυξη του έργου με διάφανες διαδικασίες που θα εγγυώνται τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος».

Όπως αποκάλυψε χθες ο ΑΝΤΕΝΝΑ η κυβέρνηση προσανατολίζεται πλέον να απευθυνθεί με ανοικτό δημόσιο πλειστηριασμό για το τεμάχιο στο ΧΙΛΤΟΝ, όπου το κυπριακό κράτος δεν θα έχει το ρόλο του Ξενοδόχου.