Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων της Αραδίππου, τελέστηκαν χθες το βράδυ τα εγκαίνια του αναβαθμισμένου Δημοτικού Πάρκου το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του κυκλικού κόμβου του ΓΣΖ (στη συμβολή των οδών Δόξας και Δράμας). Πρόκειται για ένα καινοτόμο περιβαλλοντικά έργο, το οποίο παράγει τη δική του ηλεκτρική ενέργεια  με φωτοβολταϊκό σύστημα. 

Τα εγκαίνια τέλεσε ο Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Νίκος Κουγιάλης και του αγιασμού θα προέστη ο Αρχιμανδρίτης Πατήρ Ευμένιος Σιήππης.

Στην ομιλία του, ο Δήμαρχος της Αραδίππου, δήλωσε πως πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο, μια όαση χαλάρωσης και ξεκούρασης  το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με τις υψηλότερες ποιοτικές, περιβαλλοντικές και τεχνικές προδιαγραφές. Δέντρα, θάμνοι και λουλούδια, ασφαλή παιδικά παιχνίδια αλλά και υπαίθριο γυμναστήριο συνθέτουν ένα χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει καθόλη την ημέρα άτομα κάθε ηλικίας. 

Το πάρκο, το κόστος του οποίου πλησίασε τις €219.000 καλύπτει έκταση 2.100 τετραγωνικών μέτρων και η κατασκευή του, διήρκησε ένα χρόνο. 

Στο χαιρετισμό του ο Υπουργός Γεωργίας Νίκος Κουγιάλης, τόνισε πως αυτό το πάρκο αποτελεί έναν πνεύμονα πρασίνου τον οποιο μπορούν να απολαύσουν οι κάτοικοι της περιοχής. Τέτοιου είδους έργα, είπε ο Υπουργός αναβαθμίζουν τις περιοχές, τους δήμους και τις κοινότητες μας.