Σύμφωνα με πληροφορίες, επιτήδειοι εκμεταλλεύονται τροχαία δυστυχήματα και ζητούν από ασφαλιστικές εταιρείες ποσά για ιατρικά έξοδα, χωρίς ωστόσο οι επηρεαζόμενοι οδηγοί να έχουν πάει σε κάποιο γιατρό.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου ασφαλιστικών εταιρειών Στέφη Δράκου, το πρόβλημα αυτό είναι διαχρονικό.