Εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, αυξημένη είναι και η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς οι πολίτες, κυρίως κατά τις μεσημβρινές και βραδινές ώρες, εναποθέτουν τις ελπίδες τους για ανάσα δροσιάς στα κλιματιστικά.
Η μεγαλύτερη ζήτηση ενέργειας, μέχρι στιγμής για φέτος, καταγράφηκε την τελευταία εβδομάδα του Ιουνη και ήταν χίλια εφτα μεγαβάτ, ενώ η μέγιστη ζήτηση του συστήματος που υπήρξε ποτέ ήταν στις 3 Αυγουστου του 2010 με χίλια 148 μεγαβάτ.
Το Υπουργείο Υγείας, με ανακοίνωση υπενθυμίζει τα βασικά μέτρα για αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων με επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Τις καιρικές συνθήκες παρακολουθεί και το τμήμα επιθεωρήσεις εργασίας και αν χρειαστεί θα εκδώσει ανακοίνωση για περιορισμό της έκθεσης στις υψηλές θερμοκρασίες.