200 βιομηχανικές μονάδες από τις 912 ανά το παγκύπριο δεν πληρώνουν τις οφειλές τους απέναντι στο κράτος, που αφορούν στη μίσθωση τεμαχίων σε βιομηχανικές ζώνες.
Αυτό λέχθηκε ενώπιον της Επιτροπής Εμπορίου της Βουλής, που συζητούσε για τα προβλήματα και τις προοπτικές της κυπριακής βιομηχανίας.
Αναφέρθηκε, μάλιστα, ότι συγκεκριμένη βιομηχανική μονάδα εδώ και 20 χρόνια δεν έχει πληρώσει καμία οφειλή της προς το κράτος, και το χρέος συσσωρεύεται.
Τα μέλη της Επιτροπής διαπίστωσαν, παράλληλα, ότι υπάρχει αδυναμία εκ μέρους του κράτους να εισπράξει αυτές τις οφειλές.
Η επιτροπή έδωσε προθεσμία ενάμιση μήνα, για μελέτη λύσεων, και θα επανέλθει επί του θέματος μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, ώστε αν χρειαστεί, ακόμα και με νομοθετική ρύθμιση, να βρεθούν τρόποι ώστε το κράτος να εισπράξει όσα του χρωστούν.