Σήμερα, στο 5ο ετήσιο μνημόσυνο, λειτούργησε για πρώτη φορά η εκκλησία που χτίστηκε εις μνήμη των αδικοχαμένων ηρώων της 11ης Ιουλίου.
Η εκκλησία αυτή, ανέφερε η κ. Πόπη Χριστοφόρου, είναι ένα ολοζώντανο μνημείο, ένα σημείο αναφοράς για το ότι έγινε αλλά και έλεγχος της δικαιοσύνης.
Η πολιτεία, ανέφερε, κάνει ότι μπορεί και δεν έχει σταματήσει να προσφέρει ενώ διερωτήθηκε εάν αυτοί που δημιούργησαν την τραγωδία το έχουν καταλάβει.
«Έχουμε τόσες ωραίες αναμνήσεις από τον Μίλτο μου και τον Χρίστο μου, που δεν πρόκειται να δηλητηριάσω τη ψυχή μου», είπε.
Περίμενα, είπε, από τον έγκριτο νομικό της Γενικής Εισαγγελίας, ότι τουλάχιστον θα έκανε κάτι, όμως δεν πειράζει .
Οι 13 θυσιασθέντες παρόλο που καταδικάστηκαν σε νομικό θάνατο από την Εισαγγελία, κάθε χρόνο θα μνημονεύονται μέχρι την συντέλεια των αιώνων, είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενη στην απόρριψη, από τον Γενικό Εισαγγελέα, του αιτήματος των συγγενών των θυμάτων, για διενέργεια ποινικών ανακρίσεων για απόδοση ποινικών ευθυνών εναντίον του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια και του Συνταγματάρχη Γιώργου Γεωργιάδη.