«Η τακτική των συνεχών υποχωρήσεων έχει αποδείξει ότι δεν οδηγεί πουθενά. Εκτιμούμε ότι όπως ήδη χάθηκαν το Φυσικό Αέριο και οι Υδρογονάνθρακες στην Κυπριακή ΑΟΖ, έτσι θα χαθεί και η μάχη στο Κυπριακό», συμπληρώνει η ανακοίνωση.
Το Κίνημα Αλληλεγγύη, παράλληλα, τονίζει ότι «παρόλο που το κεφάλαιο 33 δεν είχε μπλοκαριστεί από την Κυπριακή Δημοκρατία, η κυβέρνηση θα μπορούσε να διαπραγματευθεί και να ασκήσει βέτο αν δεν εξασφάλιζε ανταλλάγματα».
«Πως γίνεται η Κυβέρνηση στις τόσες επιθέσεις της Τουρκίας, να απαντά με δώρα χωρίς να έχει υπάρξει η παραμικρή υποχώρηση της κατοχικής δύναμης στο Κυπριακό;» καταλήγει η ανακοίνωση.