Με κάθε λαμπρότητα τιμήθηκε και φέτος από την Εκκλησία η εορτή των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου εις ανάμνησιν της επετείου από της επίσκεψης και του κηρύγματος των Αποστόλων Βαρνάβα και Παύλου στην Πάφο.
Αφού τελέστηκε πανηγυρικός Εσπερινός στις 7:30 μ.μ., στη "Στήλη του Αποστόλου Παύλου" στην Κάτω Πάφο, χοροστατούντων του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ.κ. Χρυσοστόμου, του Μητροπολίτου Πάφου και άλλων Αρχιερέων, ακολούθησε ακολουθήσει λιτάνευση της εικόνας των Αποστόλων Βαρνάβα και Παύλου. Κατά την περιφορά παιάνιζε η Φιλαρμονική της Αστυνομίας ενώ στρατιωτικό άγημα απέδωσε τιμές.
Τον πανηγυρικό εκφώνησε ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Πάφου κ. Γεώργιος.