Φωτιά, που κατά πάσα πιθανότητα τέθηκε κακόβουλα, ξέσπασε τα ξημερώματα σε λεωφορείο της ΕΜΕΛ που ήταν σταθμευμένο σε χωράφι στη Λεμεσό.
Η φωτιά έγινε αντιληπτή γύρω στη μια και τριάντα μετά τα μεσάνυκτα και κατασβέστηκε από την πυροσβεστική υπηρεσία.
Το εσωτερικό του λεωφορείου καταστράφηκε ολοσχερώς.
Η σκηνή αποκλείστηκε και διενεργήθηκαν εξετάσεις για τα ακριβή αίτια της φωτιάς.
Ο νέος εμπρησμός Λεωφορείου στη Λεμεσό προκαλεί έντονη ανησυχία για τα κίνητρα των δραστών οι οποίοι έχουν δράσει με παρόμοιο τρόπο άλλες δύο φορές τους τελευταίους δύο μήνες.