Ο Υπουργός Εξωτερικών αναχωρεί αύριο για τη Νέα Υόρκη, με σκοπό να ενισχύσει την προσπάθεια του πρέσβη Ανδρέα Μαυρογιάννη, για εκλογή στη θέση του Προέδρου της εβδομηκοστής πρώτης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Την Τετάρτη οκτώ Ιουνίου θα συναντηθεί με τον κύριο Μπαν στην έδρα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη, και στις δεκατρείς Ιουνίου με τον επικεφαλής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τζον Κέρι στην Ουάσιγκτον.
Ο κύριος Κασουλίδης αναμένεται να ενημερώσει τους συνομιλητές του για την πορεία των συνομιλιών για το Κυπριακό, και να τονίσει την ανάγκη αποφυγής ενεργειών που επηρεάζουν τις διαπργματεύσεις, όπως τα πρόσφατα γεγονότα με την παρουσία του Μουσταφά Ακιντζί στη σύνοδο της Κωνσταντινούπολης για την ανθρωπιστική βοήθεια, που διοργάνωσαν τα Ηνωμένα Εθνη.
Ζητήματα, τα οποία, όπως μεταδίδεται από τη Νέα Υόρκη, έθεσε στις επαφές που είχε και ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης, ο οποίος επίσης βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Εν τω μεταξύ, η ειδική αντιπρόσωπος του γενικού γραμματέα Λίζα Μπατενχάιμ, μιλώντας χθες βράδυ κατά τη διάρκεια αποχαιρετιστήριας εκδήλωσης στο Λήδρα Παλάς, λίγες μέρες πριν αποχωρήσει από την Κύπρο για να αναλάβει καθήκοντα αναπληρώτριας Βοηθού Γενικής Γραμματέως, στον ΟΗΕ, αναφέρθηκε στο ζήτημα της διάνοιξης οδοφραγμάτων Δερύνειας και Λεύκας.
"Τα δύο σημεία διέλευσης που συμφωνήθηκαν πέρσι από τους ηγέτες, στη Δερύνεια και στη Λεύκα/Απλίκι, προχωρούν και τα δύο. Μπορεί, όχι όσο γρήγορα όσο θα ελπίζαμε, αλλά προχωρούν και τα δύο και μπορώ να το πω αυτό, γιατί γνωρίζω" είπε.
Εξέφρασε, επίσης, την εκτίμηση ότι σήμερα η Κύπρος βρίσκεται πιο κοντά σε λύση σε σχέση με το παρελθόν.