Οι απεργοί πρώτα διαδήλΜσημαίνει ωσαν έξω από ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, όπου πραγματοποιείται η γενική συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου παραμένουν, ζητώντας να γίνει συνάντηση 5μελούς αντιπροσωπείας τους με τον Υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο.
Οι λιμενεργάτες ζητούν σαφείς διαβεβαιώσεις για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας τους υπό το νέο καθεστώς και θεωρούν ότι μέχρι στιγμής η κυβέρνηση δεν το έχει πράξει. Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), η Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και ο Σύνδεσμος Εποπτών-Αρχιεργατών ΟΛΠ, σε ανακοίνωσή τους, αναφέρουν ότι «η κυβέρνηση, παρά τις δηλώσεις ότι συμμερίζεται τις ανησυχίες των εργαζομένων και παρά τις διαβεβαιώσεις περί αποδοχής των αιτημάτων μας σε επίπεδο πρωθυπουργού, δεν αναλαμβάνει την ευθύνη υλοποίησης της διασφάλισης σταθερών και ασφαλών θέσεων εργασίας. Δεν αρκούν οι καλές προθέσεις, αλλά συγκεκριμένες νομοθετικές πράξεις. Αυτό για μας είναι απαιτούμενο και αυτό επιβάλλεται να πράξει η κυβέρνηση για τους εργαζόμενους στους ΟΛΠ και ΟΛΘ».
Σε κοινή δήλωσή τους τη Δευτέρα οι Υπουργοί Εργασίας, Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γιώργος Κατρούγκαλος και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας προσπάθησαν να κατευνάσουν τις ανησυχίες, τονίζοντας ότι «σταθερή βούληση και επιδίωξη των συναρμοδίων Υπουργών και της Κυβέρνησης είναι η διατήρηση των σταθερών και ασφαλών σχέσεων εργασίας στον ΟΛΠ και στον ΟΛΘ στο "νέο περιβάλλον", με βάση την ισχύουσα νομοθεσία”. Αναφέρουν περαιτέρω ότι η προσπάθεια για την εξασφάλιση σταθερών εγγυήσεων υπέρ των εργαζομένων θα συνεχιστεί. “Θεωρούμε ότι η εξασφάλιση των εργασιακών σχέσεων, εκτός από πράξη δικαιοσύνης, αποτελεί στέρεο έδαφος για την αναπτυξιακή πορεία των δύο λιμανιών και προς αυτή την κατεύθυνση είναι σκόπιμο και χρήσιμο να βοηθήσουν οι πάντες», καταλήγουν.