Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για όγδοη μέρα και ενισχυμένοι βρίσκονται στους δρόμους οι Γάλλοι εργαζόμενοι. Οι κινητοποιήσεις ενισχύονται με απεργίες στους πυρηνικούς σταθμούς της Γαλλίας, τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα λιμάνια και τις διανομές. Κυβέρνηση και συνδικάτα βρίσκονται στα χαρακώματα. 

Τα μπλόκα στα διυλιστήρια είχαν αναγκάσει τις αρχές να χρησιμοποιήσουν αποθέματα πετρελαίου ενώ η απεργία στους σταθμούς έχει αφαιρέσει 4.000 μεγαβάτ από το δίκτυο ηλεκτροδότησης. Οι ουρές που είχαν σχηματιστεί στα βενζινάδικα, λόγω του μπλόκου στα διυλιστήρια, αντιμετωπίστηκαν με αστυνομικές επεμβάσεις. 

Ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, βλέποντας τους εργαζόμενους αποφασισμένους να παραμείνουν στους δρόμους και γνωρίζοντας ότι τα στρατηγικά αποθέματα πετρελαίου της χώρας, επαρκούν για τρεις μήνες, δηλώνει έτοιμος για διάλογο και ανοικτός σε τροποποιήσεις, αλλά στην ίδια φιλοσοφία. 

Ο Πρωθυπουργός της Γαλλίας είπε ότι «Αυτός ο νόμος είναι καλός για τους εργαζόμενους επειδή τους δίνει περισσότερα δικαιώματα, είναι καλός και για τα συνδικάτα επειδή τους δίνει περισσότερη κατάρτιση, είναι καλός για τους νέους επειδή τους εγγυάται €460 για να αρχίσουν την επαγγελματική τους ζωή και να καταρτιστούν, έτσι ο νόμος είναι καλός για τους εργαζόμενους και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων» 

Μιλώντας στο δίκτυο RMC/BMF TV τόνισε ωστόσο πως δεν θα αποσυρθεί ο νόμος, αλλά ενδέχεται να βελτιωθεί και διαμήνυσε το συνδικάτο CGT δεν κυβερνά αυτή τη χώρα.