Στο στούντιο του ΑΝΤ1 δύο υποψήφιοι Βουλευτές της επαρχίας, ο Κλεάνθης Γεωργιάδης του Δημοκρατικού Συναγερμού και ο Ανδρέας Νικηταράς του ΔΗΚΟ.
Επί της ουσίας, την Τρίτη στις 11 το βράδυ σε live streaming από το ant1iwo με τον Κυριάκο Πομηλορίδη και τις δικές σας παρεμβάσεις στο #epitisousias.