Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το φιλανθρωπικό δείπνο που διοργάνωσε η νεολαίου του Δημοκρατικού Συναγερμού, για ενίσχυση της εντατικής των νεογνών του Μακάριου Νοσοκομείου.

Σε χαιρετισμό του στην εκδήλωση, ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Νίκος Αναστασιάδης, απένειμε τα εύσημα στην νεολαία του κόμματος για την πρωτοβουλία που ανέλαβε να διοργανώσει το φιλανθρωπικό δείπνο.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Νεολαίας του Δημοκρατικού Συναγερμού, Χαράλαμπος Σταυρίδης, αναφέρθηκε στην άγνοια που έχουν αρκετά νεαρά ζευγάρια για τη διαδικασία του τοκετού.

Την ευαρέσκεια του εξέφρασε και ο Διευθυντής της Εντατικής Μονάδας των Νεογνών του Μακάριου Νοσοκομείου, Δρ Ανδρέας Χατζηδημητρίου.

Καταλήγοντας ο κ. Χατζηδημητρίου αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που συναντούν για να επιτελέσουν το έργο τους.