Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Θλιβερή πρωτιά για τους Κύπριους άνδρες στην παχυσαρκία σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα και με δείγμα 20 εκατομμυρία πολίτες από 43 χώρες. 

Πρόκειται για την μεγαλύτερη έρευνα που έγινε ποτέ και σε αυτήν κατατάσσονται επίσης στην ενδέκατη θέση οι Κύπριες γυναίκες. 

Τα στοιχεία δόθηκαν σε συνέντευξη τύπου με αφορμή την παγκυπρια ημέρα διατροφής και στην οποία ο Υπουργός υγείας Γιώργος Παμπορίδης ανέφερε τις δράσεις που θα αναληφθούν για ενημέρωση του κοινού. 

Ο Υπουργός Υγείας, Γιώργος Παμπορίδης είπε ότι «Ο στόχος είναι αφενός η δημιουργία κουλτούρας υπέρ της μεσογειακής διατροφής υγιεινής διατροφής ώστες να εκτιμηθούν οι γεύσεις η υφή και η συνολική εμπειρία του φαγητού και αφετέρου, η υπόμνηση του οφέλους που αποκτά ο οργανισμός ακολουθώντας μικρά μυστικά βρώσης.» 

Στη συνέντευξη τύπου ανακοινώθηκε επίσης ότι θα πραγματοποιηθεί παγκυπρια μελέτη διατροφής και υγείας με στόχο την εκτίμηση των διατροφικών συνηθειών και του τρόπου ζωής των πολιτών, αφού η τελευταία έρευνα που έγινε ήταν το 2009 και κατέδειξε ότι το 64 τοις εκατο του πληθυσμού της Κυπρου είναι υπερβαρο ή παχύσαρκο, το 6,4 τοις εκατό είναι λιποβαρής και το 29, 6 τοις εκατό κανονικού βάρους. 

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων, Ελένη Αντρέου είπε ότι «η ίδια έρευνα έκανε κάποιες μικρές συσχετίσεις με παράγοντες υγείας και με την συσχέτιση του βάρους αλλά και του δείκτη μάζας σώματος, έδειξε ότι τα πιο παχύσαρκα άτομα τα άτομα με το περισσότερο βάρος ήταν εκείνα που είχαν και το πιο ψηλό ποσοστό χοληστερόλης.» 

Τίτλος της εκστρατείας είναι φέτος «Απολαύστε τη γεύση τρώγοντας υγιεινά».