Οι μαθητές του Grammar School Λευκωσίας, διέπρεψαν στον ετήσιο Παγκύπριο Διαγωνισμό Φωτογραφίας που διοργανώνεται από την CYMEPA, τους Νέους Δημοσιογράφους για το Περιβάλλον, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού καθώς και την Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου.
Βραβεύτηκαν οι ακόλουθες μαθήτριες:
Χρυσάνθη Σχίζα – 1ο Βραβείο για τη φωτογραφία “Wonders of Nature-Lake with Clouds”.
Φανή Βαρνάβα – 2ο Βραβείο για τη φωτογραφία “Frogs of Cyprus”
Σοφία Κονή – Έπαινος για τη φωτογραφία “Butterflies”
Οι φωτογραφίες συνοδεύονταν από ένα σύντομο άρθρο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.