Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, επανάλαβε σήμερα πως δε βλέπει αναγκαία μία ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, προσθέτοντας πως το Βερολίνο θεωρεί αναγκαία τη συμμετοχή του ΔΝΤ στο πρόγραμμα στήριξης της Αθήνας.

Ερωτηθείς εάν θα ήταν δυνατόν να συνεχιστεί το υφιστάμενο πρόγραμμα χωρίς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ο κ. Σόιμπλε ήταν κατηγορηματικός: «Όχι».

Όσον αφορά στην ελάφρυνση χρέους, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών υποστήριξε ότι «δεν είναι αναγκαία», συμπληρώνοντας σχετικά με τη συζήτηση γύρω από αυτό το θέμα: «Αυτή είναι μία προσπάθεια για να μη γίνουν όσα αδιαμφισβήτητα χρειάζονται».