Τα τουρκικά αεροσκάφη κάνουν πάρτι επάνω από τις Οινούσες, την ώρα που ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας της Ελλλάδας μεταβαίνει στο νησί για να παρακολουθήσει άσκηση ετοιμότητας.
Τα ελληνικά ραντάρ κατέγραψαν έξι παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου, μέσα σε λιγότερο απο μία ώρα. Αμέσως "σηκώθηκαν" απο την βάση της Τανάγρας δύο Μιράζ που αναχαίτισαν τα τουρκικά αεροσκάφη, ενώ σε μια περίπτωση υπήρξε και "εμπλοκή"..
Νωρίς το πρωί, αιφνιδιαστικά, διατάχθηκε η ενεργοποίηση της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης “Δ” του βορείου τομέα και ταυτόχρονα της αεράμυνας στην περιοχή της Χίου και των Οινουσσών.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΓΕΕΘΑ πρόκειται για άσκηση ετοιμότητας, η οποία σύμφωνα όμως με στρατιωτικές πηγές συνδέεται με την τουρκική δραστηριότητα των τελευταίων 24ωρων με τις απανωτές υπερπτήσεις πάνω από τις Οινούσσες αλλά και τη Λέσβο.
Την άσκηση που πραγματοποιείται και σε όλο το τόξο των βορείων συνόρων από την Αλβανία έως τη Θράκη παρακολουθεί και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα επιθεωρήσει καταρχήν τις δραστηριότητες επιχειρησιακής ετοιμότητας που θα διεξαχθούν στη βόρεια Ελλάδα και εν συνεχεία στο πεδίο της νησιωτικής χώρας.
Σημειώνεται οτι είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες που ενεργοποιείται η Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης “Δ”.
Στήθηκε η αντιαεροπορική “ομπρέλα” στη Χίο (βίντεο)
Το αντιαεροπορικό σύστημα OSA/AK, με βεληνεκές 12 χιλιομέτρων και δυνατότητα ρίψης 6 βλημάτων ανά λεπτό έχει "ανοίξει" στο πλαίσιο της ανάπτυξης της «ομπρέλας αεράμυνας» της Χίου.
Πέραν αυτών, στο πλαίσιο της άσκησης, για την οποία σήμανε αιφνίδιο συναγερμό την νύχτα ο Πάνος Καμμένος, έχουν λάβει θέσεις τόσο το αντιαεροπορικό ASRAD Hellas, που είναι εγκατεστημένο επάνω σε οχήματα επεμβάσεως-υποστήριξης τύπου Hummer όσο και ρωσικά αντιαεροπορικά πυροβόλα ZU-23.
Το βίντεο που έχει δοθεί στην δημοσιότητα από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αφορά στην προηγούμενη ανάλογη άσκηση στην περιοχή, η οποία έχει παρεμφερές με το σημερινό σενάριο και στην οποία λαμβάνουν μέρος οι αντίστοιχες δυνάμεις.
Η ενεργοποίηση της ελληνικής αεράμυνας, ως απάντηση στην αυξημένη τουρκική προκλητικότητα και το σερί παραβιάσεων του FIR Αθηνών από τουρκικά μαχητικά, έχει οξύνει την ένταση στην περιοχή, γεγονός που επιτείνει το «πάρτι υπερπτήσεων» τουρκικών μαχητικών στην περιοχή, με αναχαιτίσεις από ελληνικά Μιράζ, ενώ σε μία περίπτωση υπήρξε και «εμπλοκή».
Αντιπεριφερειάρχης Χίου: καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος
Σάλος προκλήθηκε από την ανάρτηση που έκανε χθες το βράδυ στο Facebook ο αντιπεριφερειάρχης Χίου, Σταμάτης Κάρμαντζης, στην οποία καταφερόταν κατά των Τούρκων.
«Καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος» έγραφε ο αντιπεριφερειάρχης χθες, ενώ σήμερα έσπευσε να διευκρινίσει ότι, η ανάρτησή του «δεν απευθύνεται στον Τουρκικό Λαό, αλλά στο βαθύ στρατιωτικό κράτος που με τις γνωστές μεθόδους του προκαλεί το κοινό αίσθημα. Ο Ελληνικός και Τουρκικός λαός είναι μακριά από τα παιχνίδια της τουρκικής διπλωματίας και στρατιωτικής ηγεσίας και αυτοί οι δυο λαοί θα ανατρέψουν τέτοιου είδους ακραίες πολιτικές», σημείωσε αναφορικά με τις συνεχείς παραβιάσεις Τούρκων στον ελληνικό εναέριο χώρο.
Η διευκρίνιση του Σταμάτη Κάρμαντζη
"Τις τελευταίες δυο ημέρες υπάρχει μια διάχυτη ανησυχία με τις συνεχείς παραβιάσεις στο εναέριο χώρο μας στις Οινούσσες και τα Ψαρά! Βρίσκεται δε σε εξέλιξη ναυτική άσκηση των Τούρκων!
Το σύνθημα των καταδρομέων μας για το οποίο Συμφωνώ Απόλυτα και το εκφράζω απόλυτα με τις ιδιότητες που φέρω με την σειρά που ακολουθούν ως Έφεδρος Επίλαρχος πρώην Βουλευτής Χίου και Νυν Αντιπεριφερειάρχης Χίου είναι ότι, καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος! Αυτή λοιπόν είναι η πραγματικότητα που πρέπει να λέγεται από τα χείλη όλων των Ελλήνων και Ελληνίδων απανταχού της γης! Έχουμε ένα γείτονα άθλιο άπληστο μπαμπέση, βάρβαρο και απολίτιστο, ένα γείτονα βουτηγμένο στο αίμα, πάντα ύπουλο και επικίνδυνο που καιροφυλακτεί πάντα για να χτυπήσει και να αρπάξει χωρίς οίκτο! Γνωρίζουμε δε ότι αυτό το αισχρό κράμα των 50 και βάλε Εθνικών και Θρησκευτικών μειονοτήτων το κανάκεψαν και το δημιούργησαν οι άθλιοι μπάσταρδοι της Αναθεματισμένης Δύσης προαιώνιοι εχθροί του Γένους μας με διάφορους άλλους και τώρα πληρώνουν για αυτά που δημιούργησαν και θα πληρώσουν πολλά ακόμα! Πρέπει να καταλάβουμε ότι μόνο Ενωμένοι Έλληνες, Έλληνες ομόψυχοι, Έλληνες αδελφωμένοι και μονιασμένοι (σ' αυτούς τους Έλληνες χωράνε ακόμα μετανιωμένοι όμως, Φιληδες Τασιες Ρεπουσενες και Σιες) μπορούμε να αντισταθούμε και να αντιμετωπίσουμε αυτές τις ορδές περιμετρικά του Έθνους μας και μόνο με τις δικές μας δυνάμεις και αλήθεια μπορούμε!!
Επειδή υπάρχει αναστάτωση αυτή την ώρα χρειάζεται ηρεμία και ψυχραιμία και έχουν γνώση οι φύλακες! Οι Ένοπλες μας δυνάμεις είναι ΕΔΩ !Ας δοκιμάσουν και θα δουν!!Τέλος αν το ύφος της γραφής μου ξαφνιάσει κάποιους δεν Ζητώ Συγγνώμη διότι αυτό που μας έχει ρημάξει τελικά είναι ο καθωσπρεπισμός έχοντας χάσει την αυθεντικότητα μας!! Πατριώτες ας σηκωθούμε από τους καναπέδες μας ας ξαναβρούμε την χαμένη Ελληνική ψυχή μας για να πορευτούμε στο αύριο! Φυσικά τούτες τις στιγμές είναι η ευκαιρία να μετρήσουμε και πόσους πατριώτες πολιτικούς ηγέτες έχουμε και πως θα αντιδράσουν επιτέλους για να σταθούν επάξια στο ύψος των περιστάσεων!!!
Σταμάτης Κάρμαντζης
Αντιπεριφερειάρχης Χίου!!!