Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με την μορφή του κατεπείγοντος, κατατέθηκε για ψήφιση στην αυριανή τελευταία ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για ρύθμιση της απασχόλησης των εκτάκτων δημοσίων υπαλλήλων, το οποίο ενέκρινε, στην σημερινή συνεδρίαση το Υπουργικό Συμβούλιο, υπό τον πρόεδρο Αναστασιάδη. 

Προνοείται η κατάργηση πολλών κατηγοριών εκτάκτων σε σχέση με τη διάρκεια των συμβολαίων, οι οποίοι κατατάσσονται στις κατηγορίες αορίστου και ορισμένου χρόνου, με συμβάσεις εργασίας εξαμηνιαίας διάρκειας. 

Στις περιπτώσεις υπαλλήλων που έχουν συμπληρώσει ή θα συμπληρώσουν 30 μήνες απασχόλησης είτε με συνεχείς είτε με διαχρονικές συμβάσεις, θα μετατρέπονται σε αορίστου χρόνου. 

Το νομοσχέδιο επηρεάζει 1.537 έκτακτους, με τους 1.175 να εργάζονται στον τομέα της υγείας, εκ των οποίων οι 540 με δεκαπενθήμερα συμβόλαια. 

Προβλέπεται επίσης η διασύνδεση της πρόσληψης έκτακτου προσωπικού με τη διαδικασία του ετήσιου προϋπολογισμού. 

Θεσμοθετείται επίσης η αξιολόγηση των εκτάκτων υπαλλήλων σε συνεχή βάση, η οποία μάλιστα θα αποτελεί κριτήριο για την ανανέωση της σύμβασης, ενώ όσων εξ αυτών η απόδοση κρίνεται ως μη επαρκής, οι υπηρεσίες τους θα τερματίζονται. 

Τέλος τερματίζεται η αποκοπή του 10% κατ` αναλογία των προνοιών για τη μείωση των νεοεισερχόμενων στην δημόσια υπηρεσία για όσους υπαλλήλους συμπλήρωσαν ή συμπληρώνουν 24 μήνες απασχόλησης. 

Το δημοσιονομικό κόστος του νομοσχεδίου εκτιμάται στα τρία εκατομμύρια ετησίως.