Σε κακόβουλη ενέργεια οφείλεται, σύμφωνα με την αστυνομία, η μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε χθες βράδυ στο δάσος Παναγιάς η οποία κατέκαψε μεγάλη έκταση δασικής γης και δεκάδες πεύκα.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της αστυνομικής διεύθυνσης Πάφου , Νίκο Τσαππη , η φωτιά ξέσπασε γύρω στις 10 το βράδυ σε περιοχή του Δάσους Πάφου και μέχρι τα μεσάνυχτα , ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας , του Τμήματος Δασών, της Επαρχιακής Διοίκησης, κοινοτικές αρχές και κάτοικοι προσπαθούσαν να περιορίσουν τις φλόγες που απειλούσαν το κρατικό δάσος.
Όπως διαπιστώθηκε η φωτιά τέθηκε κακόβουλα και σύμφωνα με πληροφορίες τα αιτία φαίνεται να συνδέονται με πρόσφατες διαμάχες μεταξύ κατοίκων της Παναγιάς και του Τμήματος Δασών το οποίο προχώρησε στο κλείσιμο δασικών διόδων εντός του Δάσους Πάφου , για πάταξη της λαθροθηρίας.
Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται έντονα από το κλείσιμο αγροτικών δρόμων και επικαλούνται σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις τους .Οι έρευνες συνεχίζονται ενώ στην περιοχή παραμένουν δυνάμεις πυρόσβεσης για το ενδεχόμενο αναζωπύρωσης.