Γυρίζω στην Αθήνα περισσότερο αισιόδοξος, είπε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, ξεκινώντας τη συνέντευξη Τύπου από τις Βρυξέλλες, μετά το τέλος της Συνόδου Κορυφής των ηγετών της ΕΕ.
Είναι σαφές πλέον ότι η ανάπτυξη είναι κορυφαία προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση, συμπλήρωσε.
Η στροφή αυτή ανοίγει παράθυρο για έξοδο της χώρας μας από την κρίση, είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, σημειώνοντας ότι οι ηγέτες της ΕΕ συμφώνησαν ότι η Ελλάδα χρειάζεται αναπτυξιακά μέτρα άμεσα.
Δημιουργούνται συνθήκες που διευκολύνουν την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση, τόνισε επίσης ο πρωθυπουργός, ενώ υπογράμμισε ότι πρέπει παράλληλα με την πιστή εφαρμογή των μέτρων για τη νέα δανειακή σύμβαση να προχωρήσουμε και μέτρα που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη.
Ο Λουκάς Παπαδήμος ανέφερε ότι πρέπει να αξιοποιήσουμε τους πόρους του ΕΣΠΑ, ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην προσπάθεια αναδιάρθρωσης του φοροεισπρακτικού μηχανισμού.
«Η Ελλάδα αλλάζει, είναι η ώρα να κοιτάξουμε μπροστά» είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, ενώ τόνισε ακόμα ότι «η Ευρώπη μας δίνει ψήφο εμπιστοσύνης ας μην την διαψεύσουμε».
Ο πρωθυπουργός χαιρέτησε την επανεκλογή του Χέρμαν βαν Ρομπάι στην προεδρία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ενώ αναφέρθηκε και στην υπογραφή του Συμφώνου Δημοσιονομικής Σταθερότητας από 25 κράτη – μέλη της ΕΕ.
Για να δείτε το σχετικό βίντεο των συναδέλφων του ΑΝΤ1 Ελλάδος: ΚΛΙΚ ΕΔΩ