Λεωφορείο της Εταιρείας Αστικών Λεωφορείων Λεμεσού τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα, ενώ ήταν σταθμευμένο σε ανοικτό χώρο, έξω από την οικία του οδηγού του στη Λεμεσό.
Η εξέλιξη ακολουθεί τον εμπρησμό δέκα Λεωφορείων της ίδιας εταιρείας που διαπράχθηκε προ ημερών και πάλι στη Λεμεσό.
Σύμφωνα με το αστυνομικό δελτίο, γύρω στις 2.40 τα ξημερώματα σήμερα, έγινε αντιληπτή η πυρκαγιά στο εν λόγω λεωφορείο.
Η φωτιά, η οποία κατασβέστηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, κατέστρεψε ολοσχερώς το λεωφορείο, ενώ από τη θερμότητα, προκλήθηκαν ζημιές και σε άλλο αυτοκίνητο, το οποίο ήταν σταθμευμένο σε κοντινή απόσταση .
Διερευνάται κατά πόσο πρόκειται για νέο εμπρησμό ο οποίος διαπράχθηκε με πανομοιότυπο τρόπο με τον πρηγούμενο εμπρησμό σε λεωφορεία της ίδιας εταιρείας;.
Όπως και σε εκείνη την περίπτωση πρόκεται για παλαιά Λεωφορεία (του 1990) τα οποία ουσιαστικά χρησιμοποιούνται ως βοηθητικά για την λειτουργία της εταιρείας.