Στη νέα βουλή παραπέμπονται τελικά τα νομοσχέδια που αφορούν τον εκσυγχρονισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Χθες έφτασαν στη βουλή αναθεωρημένα κείμενα τα οποία παρέλαβαν οι βουλευτές, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι υπάρχουν ελλείψεις και παραλείψεις και έτσι ομόφωνα έκριναν πως δεν θα ήταν ορθό να ψηφιστούν βεβιασμένα.
Αποφασίστηκε να δοθεί χρόνος στο Υπουργείο Εσωτερικών ώστε να αξιοποιήσει αυτό το κενό κατά το οποίο δεν θα εργάζεται η βουλή, για να διαβουλευθεί με τους εμπλεκόμενους, και έτσι τα νομοσχέδια να οδηγηθούν στη νέα βουλή. Ταυτόχρονα ο ΔΗΣΥ, δήλωσε πως όσον αφορά την πρότασή του για αναβολή των δημοτικών εκλογών, αυτή αποσύρεται, λόγω του ότι ήταν συνδεδεμένη με τα νομοσχέδια για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στελέχη του ΔΗΣΥ εκτιμούν πως δεν θα υπάρχει αρκετός χρόνος ώστε να συζητηθεί η πρόταση με το άνοιγμα της νέας βουλής, συνεπώς τον ερχόμενο Δεκέμβριο αναμένεται να διεξαχθούν εκλογές για ανάδειξη τοπικών αρχόντων.