Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δυο οδηγοί καταγγέλλονται κάθε ώρα για χρήση κινητού τηλεφώνου στην Κύπρο, αυτο ωστόσο δεν τους πτοεί αφού μόνο τα τελευταία 5 χρόνια η Αστυνομία προχώρησε σε 83069 καταγγελίες για την χρήση κινητού τηλεφώνου.

Οπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη Τύπου για την εκστρατεία που αφορά στην ενημέρωση για την οδήγηση και την χρήση κινητού τηλεφώνου, τα τελευταία χρόνια 1 στα 3 περίπου θανατηφόρα στην Κύπρο έχουν ως αιτία την απόσπαση προσοχής και κατ’ επέκταση την απρόσεκτη/αμελή οδήγηση.

Την έκστρατεία, η οποία θα διαρκέσει από τις 06 Απριλίου μέχρι και τις 29 Απριλίου, και θα καλύψει το σύνολο της Κύπρου, έχει σχεδιάσει και θα υλοποιήσει ο οργανισμός REACTION με στρατηγικό συνεργάτη την CYTAMOBILE VODAFONE και σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Η εκστρατεία παρουσιάστηκε σήμερα σε δημοσιογραφική διάσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών,  Επικοινωνιών και Έργων κατά τη διάρκεια της οποίας τονίστηκε ότι η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση τετραπλασιάζει τον κίνδυνο εμπλοκής σε οδική σύγκρουση. Αυτή η κακή συνήθεια, όπως αναφέρθηκε, έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται ραγδαία και στην Κύπρο με τα αποτελέσματα να είναι ήδη ορατά.

Για λίγα μόνο δευτερόλεπτα 

Μιλώντας στη διάσκεψη, ο Πρόεδρος του REACTION, Μάριος Σταύρου είπε πως ένας οδηγός αυτοκινήτου εάν σερφάρει για παράδειγμα για μερικά δευτερόλεπτα στο διαδίκτυο ενώ οδηγεί ενδεχόμενα να μην έχει άμεσες συνέπειες. Όμως ο μοτοσικλετιστής που θα του έχει ανακόψει το δρόμο θα έχει τρομερές και άμεσες συνέπειες.

Παράλληλα και μόνο τα τελευταία 5 χρόνια, η Αστυνομία προχώρησε σε 83069 καταγγελίες για την χρήση κινητού τηλεφώνου κάτι το οποίο αποδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος στην Κύπρο. Εάν κάνουμε απλούς υπολογισμούς θα διαπιστώσουμε ότι κάθε ώρα στην Κύπρο τα τελευταία 5 χρόνια καταγγέλλονται τουλάχιστον 2 οδηγοί για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, υπογραμμίζει ο Πρόεδρος του REACTION.

 

Από την πλευρά της η Αλίκη Δράκου, Προϊσταμένη Επικοινωνίας Marketing  της Cyta, είπε ότι η χρήση κινητού τηλεφώνου δεν πρέπει να γίνεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Αυτό οδηγεί σε κίνδυνο τόσο τον ίδιο τον οδηγό αλλά και τους συνανθρώπους μας.