Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δέκα μέρες συμπληρώνονται σήμερα από την απεργία των νοσηλευτών της ΠΑΣΥΝΟ και η ταλαιπωρία των ασθενών συνεχίζεται, τα προβλήματα στον τομέα της υγείας πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα και η κοινωνική αναταραχή διογκώνεται. 

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Υγείας, για την παραπομπή ασθενών στον ιδιωτικό τομέα:

«Έως σήμερα το μεσημέρι έχουν παραπεμφθεί 320 περιστατικά στον ιδιωτικό τομέα για επεμβάσεις σε ασθενείς που ανήκουν στα έκτακτα και επείγοντα περιστατικά, όσο και ασθενείς που βρίσκονται σε λίστα αναμονής και των οποίων οι χειρουργικές επεμβάσεις ήταν προγραμματισμένες να γίνουν από τις 15 Μαρτίου και μετά, και έχουν αναβληθεί εξαιτίας της απεργίας των νοσηλευτών». 

Την ίδια στιγμή συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς διαβουλεύσεις για έξοδο από το αδιέξοδο και άρση της απεργίας. Αργά το απόγευμα, ο υπουργός Υγείας Γιώργος Παμπορίδης είχε συνάντηση με την ηγεσία της ΠΑΣΥΝΟ, με επίκεντρο το προσχέδιο νομοσχεδίου που ρυθμίζει την απασχόληση εργοδοτουμένων αορίστου και ορισμένου χρόνου στη δημόσια υπηρεσία. 

Νωρίτερα, ο πρόεδρος της συμμαχίας πολιτών Γιώργος Λιλλήκας είχε υποβάλει σχέδιο συμβιβαστικών προτάσεων για άρση του αδιεξόδου, οι οποίες θα μελετηθούν από τους υπουργούς υγείας, οικονομικών και τον υφυπουργό παρά τω προέδρω Κωνσταντίνο Πετρίδη.