Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εκατοντάδες επιβάτες που δεν τραυματίστηκαν από τις εκρήξεις βγήκαν από το αεροδρόμιο από την πλαϊνή έξοδο ενώ πολλοί εξ αυτών έκλαιγαν και κάποιοι ήταν καλυμμένοι με κουβέρτες. Πολλοί επιβάτες απομακρύνθηκαν με λεωφορείο.

Σύμφωνα με τον επιβάτη Πάολο Σαράκα Βολπίνι, περίπου ένα τέταρτο μετά τις επιθέσεις ακούστηκε από τα μεγάφωνα του αεροδρομίου η σπασμένη φωνή ενός υπαλλήλου της υπηρεσίας αναγγελιών που είπε σε αρκετές γλώσσες «Ζούμε μια επίθεση» και ζήτησε από όσους βρίσκονταν στους τερματικούς σταθμούς Α και Β να παραμείνουν όπου ήταν.

Ένα επιβάτης, που είχε ήδη περάσει τους ελέγχους ασφαλείας όταν έσκασαν οι βόμβες, δήλωσε ότι μετά τις εκρήξεις οι επιβάτες που ήταν ήδη μέσα στο αεροδρόμιο πανικοβλήθηκαν και άρχισαν να αναζητούν μέρος για να προφυλαχθούν.

«Ο κόσμος έτρεχε να κρυφτεί στα καταστήματα και όπου μπορούσαν. Καταφέραμε να μπούμε στο αεροπλάνο αλλά δεν απογειώθηκε και μετά μας συνόδευσαν σε λεωφορεία για να φύγουμε», δήλωσε η Σύλβια Τσέρσκα, που ταξίδευε για την Γενεύη.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, η πρώτη έκρηξη έγινε κοντά στο κατάστημα της τράπεζας Belfius, κοντά στους ανελκυστήρες στην αριστερή πτέρυγα της αίθουσας αναχωρήσεων. Η δεύτερη ήταν πιο ισχυρή και ήταν κοντά στο καφέ Starbucks, στο κέντρο της αίθουσας.

Ο Σαμίρ Ντερουίς, ο οποίος εργάζεται για το εστιατόριο της αλυσίδας Autogrill στο αεροδρόμιο, δήλωσε αναφορικά με τις εκρήξεις: «Ήταν σχεδόν ταυτόχρονες. Ήταν η Αποκάλυψη».