Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κύλησε η σημερινή δεύτερη μέρα της επ’ αόριστον απεργίας των νοσηλευτών στο Νοσοκομείο Λεμεσού. Το πρωί ο υπουργός υγείας Γιώργος Παμπορίδης, επισκέφθηκε το κρατικό νοσηλευτήριο και διαπίστωσε ότι τα έκτακτα μέτρα λειτουργούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

«Έχω την άποψη ότι όλες οι πλευρές πρέπει να επιδείξουν μια διάθεση για συνεργασία για να μπορέσουν να επιλυθούν όλα τα προβλήματα που προκύπτουν. Σεβαστό το δικαίωμα της απεργίας αλλά εξίσου σημαντικό και ουσιώδες είναι να μην κινδυνεύσει κανένας συνάνθρωπος μας ο οποίος σπεύδει προς τα νοσοκομεία για να πάρει νοσηλεία», είπε.

Την ευρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου διαπίστωσαν και ασθενείς.

Μέλη του Νοσηλευτικού προσωπικού συγκεντρώθηκαν στην είσοδο του Νοσοκομείου και κρατώντας στα χέρια τους πανό ζήτησαν ακόμα μια φορά κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους. 

O κύριος Παμπορίδης κάλεσε όλες τις πλευρές να επιδείξουν διάθεση για συνεργασία ώστε να επιλυθούν όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν.