Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με τα φαγητά στα χέρια έτρεχαν να φύγουν από το Πάρκο Αθαλάσσας οι δημότες Αγλαντζιάς, αφού οι βροχές τους χάλασαν το γλέντι. Στο πάρκο χάλασε την καλή διάθεση και η αποκρουστική εικόνα της λίμνης με εκατοντάδες ψόφια ψάρια.

Με τους καλύτερους οιωνούς άρχισαν και στο Πάρκο Αθαλάσσας οι εκδηλώσεις της Καθαράς Δευτέρας.

Δεκάδες πολίτες με τα απαραίτητα στα χέρια κατέλαβαν κάθε γωνιά του πάρκου για να κόψουν την μούτην της Σαρακοστής.

Η ξαφνική νεροποντή λίγο μετά το μεσημέρι ανάγκασε τους πολίτες να τα μαζέψουν και να συνεχίσουν το γλέντι στα σπίτια τους.

Ωστόσο στο Πάρκο Αθαλάσσςς δεν τα χάλασε μόνο ο καιρός, αφού όσοι βρέθηκαν εκεί αντίκρισαν και ένα θλιβερό και αποκρουστικό θέαμα.

Εκατοντάδες ψάρια επέπλεαν στη λίμνη του πάρκου ψόφια, και η εικόνα φούντωσε τις συζητήσεις μεταξύ των παρισταμένων.

Την εικόνα αντίκρισε και ο Δήμαρχος Αγλατζιάς, Κώστας Κόρτας, ο οποίος δήλωσε στην κάμερα του ΑΝΤΕΝΝΑ ότι θα επικοινωνήσει με τον Υπουργό Γεωργίας ώστε να επιληφθεί άμεσα του θέματος.

Και οι πολίτες δεν άφησαν ασχολίαστη την εικόνα που αντίκρισαν.

Παρόμοια κατάσταση αντιμετώπισε και άλλες φορές στο παρελθόν η λίμνη στο Πάρκο της Αθαλάσσας.