Με τα φαγητά στα χέρια έτρεχαν να φύγουν από το Πάρκο Αθαλάσσας οι δημότες Αγλαντζιάς, αφού οι βροχές τους χάλασαν το γλέντι. Στο πάρκο χάλασε την καλή διάθεση και η αποκρουστική εικόνα της λίμνης με εκατοντάδες ψόφια ψάρια.
Δεκάδες πολίτες με τα απαραίτητα στα χέρια κατέλαβαν κάθε γωνιά του πάρκου για να κόψουν την μούτην της Σαρακοστής.
Η ξαφνική νεροποντή λίγο μετά το μεσημέρι ανάγκασε τους πολίτες να τα μαζέψουν και να συνεχίσουν το γλέντι στα σπίτια τους.
Ωστόσο στο Πάρκο Αθαλάσσας δεν τα χάλασε μόνο ο καιρός, αφού όσοι βρέθηκαν εκεί αντίκρισαν και ένα θλιβερό και αποκρουστικό θέαμα.
Εκατοντάδες ψάρια επέπλεαν στη λίμνη του πάρκου ψήφια, και η εικόνα φούντωσε τις συζητήσεις μεταξύ των παρισταμένων.
Την εικόνα αντίκρισε και ο Δήμαρχος Αγλατζιάς Κώστας Κόρτας, ο οποίος δήλωσε στην κάμερα του ΑΝΤΕΝΝΑ ότι θα επικοινωνήσει με τον Υπουργό Γεωργίας ώστε να επιληφθεί άμεσα του θέματος.
Αύριο , είπε ο κύριος Κόρτας θα ενημερώσουμε τον Υπουργό Γεωργίας ώστε οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου που έχουν την ευθύνη για την λίμνη και το πάρκο εδώ να επιλυφθούν του θέματος. Πρώτο να καθαριστεί η λίμνη και δεύτερο να εντοπίσουν που οφείλεται και υπάρχουν αυτά τα νεκρά ψάρια.
Και οι πολίτες δεν άφησαν ασχολίαστη την εικόνα που αντίκρισαν.
ΔΗΛΩΣΗ: Το χειρότερο πράγμα ποιος τα καθαρίζει ποιος τα φροντίζει κανένας. Μόνο τα μωρά έρχονται που τους ρίχνουν ψωμιά.
ΔΗΛΩΣΗ: Κακό πράγμα πολύ κακό.
ΔΗΛΩΣΗ: Μόλυνση του περιβάλλοντος. Πρέπει να προσέξουμε και λίγο.
Παρόμοια κατάσταση αντιμετώπισε και άλλες φορές στο παρελθόν η λίμνη στο Πάρκο της Αθαλάσσας.