Ομόφωνα η Ολομέλεια της Βουλής έδωσε παράταση στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων μέχρι τις τριάντα μία του μήνα.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Συγκοινωνιών Αντώνης Αντωνίου είχε καταθέσει πρόταση νόμου με την μορφή του κατ' επείγοντος, η οποία προέβλεπε παράταση μέχρι τις 24 του μήνα. Η Ολομέλεια ψήφισε τελικά υπέρ εισήγησης του Αριστοτέλη Μισού του Δημοκρατικού Συναγερμού για παράταση μέχρι το τέλος του μήνα, για να προλάβουν να πληρωθούν οι πολίτες.
Η παράταση κρίθηκε αναγκαία μετά την υπερφόρτωση του μηχανογραφικού συστήματος του τμήματος οδικών μεταφορών, το οποίο κατέρρευσε μάλιστα σήμερα λόγω της υπερφόρτωσης.
Υπενθυμίζεται ότι μετά το τέλος της προθεσμίας όσοι δεν έχουν ανανεώσει τις άδειες κυκλοφορίας θα υποχρεώνονται να πληρώσουν 10 ευρώ σύν 10% επι τις άδειας.
"Ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών και ΄Εργων Αντώνης Αντωνίου, καταθέτει σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής, υπό την μορφή του επείγοντος, πρόταση για τροποποίηση του Περί Μηχανοκινήτων Οχημάτων Τροχαίας Κινήσεως Nόμου, ώστε για το 2016 να παραταθεί μέχρι 24 Μαρτίου η προθεσμία εντός της οποίας πρέπει να καταβληθεί το ετήσιο ή το εξαμηνιαίο τέλος κυκλοφορίας κάθε μηχανοκινήτου οχήματος. Η παράταση ανανέωσης της άδειας κυκλοφορίας καθίσταται αναγκαία λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στο σύστημα του Τμήματος Οδικών Μεταφορών. Η πρόταση Νόμου αναμένεται να ψηφιστεί σήμερα από την Ολομέλεια της Βουλής".