Σε επ’ αόριστον απεργία προχωρούν οι νοσηλευτές, μετά από μυστική ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε σήμερα. 1493 μέλη της ΠΑΣΥΝΟ κατήλθαν στην κάλπη, με το 95% να ψηφίζει υπέρ, το 2% όχι, ενώ το 3% των ψήφων ήταν λευκά και άκυρα. Στο μεταξύ, αύριο θα πραγματοποιηθεί έκταkτη συνεδρία της ΠΑΣΥΝΟ για να αξιολογήσει τα αποτελέσματα.
Ξεκάθαρη η εντολή από τα μέλη μας, δηλώνει ο Πρόεδρος της Συντεχνίας Νοσηλευτών
Οι νοσηλευτές στέλνουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα, ανέφερε ο Πρόεδρος της ΠΑΣΥΝΟ Παναγιώτης Γεωργίου, προσθέτοντας ότι αυτό που ζητούν είναι δίκαιη και ίση μεταχείριση, έτσι ώστε να μπορούμε κι εμείς να δουλέψουμε σωστά, να προσφέρουμε.
Πρέπει συνέχισε, να επιλυθεί και το πρόβλημα της υποστελέχωσης των νοσηλευτηρίων, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος θετικός αντίκτυπος και για τους ασθενείς.Η ΠΑΣΥΝΟ, είπε ο κ.Γεωργίου, αναμένει την Πολιτεία να τηρήσει τις υποσχέσεις της όπως έχουμε κάνει πολλάκις εμείς οι νοσηλευτές στο παρελθόν.
Έχουμε τηρήσει τις υποσχέσεις μας, έχουμε φανεί εντάξει προς την Πολιτεία και τους ασθενείς και αναμένουμε ανάλογη αντιμετώπιση και από την ίδια την Πολιτεία, συμπλήρωσε.
Η ΠΑΣΥΝΟ επιζητεί τη μισθολογική αναβάθμιση των νοσηλευτών ως πτυχιούχων στην κλίμακα Α8 και θεωρεί ότι αυτό το ζήτημα θα πρέπει να επιλυθεί πριν την αυτονόμηση των δημοσίων νοσηλευτηρίων.
Η πλειοψηφία των νοσηλευτών, οι οποίοι καλούνται να ψηφίσουν σήμερα, είναι στην κλίμακα Α5 και Α7.
Στην περίπτωση ικανοποίησης του αιτήματος για ανέλιξη τους στην κλίμακα Α8, το κόστος για την κυβέρνηση δεν θα ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια ευρώ, για τα πρώτα χρόνια.
Ιερό δικαιώμα η απεργία – Δεν λειτουργεί υπό ομηρία η πολιτεία δήλωσε ο ΥΠΥΓ
Ιερό το δικαίωμα στην απεργία ωστόσο η πολιτεία δεν μπορεί να τελεί υπό ομηρία αναφέρει σε γραπτή του δήλωση ο Υπουργός Υγείας, καλώντας τους νοσηλευτές σε διάλογο.
Ο Υπουργός Υγείας Γιώργος Παμπορίδης αναφέρει ότι το δικαίωμα της απεργίας είναι απόλυτα σεβαστό και ιερό, προσθέτοντας ότι εξίσου ιερό, εάν όχι και ιερότερο, είναι και το δικαίωμα των πολιτών μας στην υγεία.
Απευθύνει επίσης έκκληση προς όλους όπως αναλογιστούν τις ευθύνες που τους αναλογούν σε αυτή την ευαίσθητη χρονική συγκυρία.
Προσθέτει ότι η προσπάθεια για μεταρρύθμιση όλου του τομέα της υγείας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, σημειώνοντας ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν περισσεύει κανείς.
Περαιτέρω ο Υπουργός Υγείας αναφέρει : “Θέλω καταστήσω σαφές ότι η Πολιτεία δεν μπορεί να λειτουργεί υπό απειλές και ούτε να επιτρέψει να τεθούν οι ασθενείς συμπολίτες μας υπό ομηρία”και καλεί εκ νέου όλους να προσέλθουν στο διάλογο ο οποίος βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη για να συνδράμουμε όλοι εποικοδομητικά στη μεταρρύθμιση του τομέα της υγείας στη χώρα μας.