Δέκα χιλιάδες πρόσφυγες παραμένον εγκλωβισμένοι στα σύνορα Ελλάδας – ΠΓΔΜ με τις αρχές της χώρας να κρατούν ερμητικά κλειστό το σημείο διέλευσης ενώ επέτρεψαν μόνο να περάσουν οι αμαξοστοιχίες που βρίσκονταν ακινητοποιημένες επί πολλές ώρες.
Η κατάσταση είναι δραματική. Πολλοί βρίσκονται στην περιοχή περισσότερο από 10 ημέρες και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα φύγουν.
Χθες, μία γυναίκα μέσης ηλικίας μεταφέρθηκε στην σκηνή των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα» που βρίσκεται στον καταυλισμό. Η γυναίκα φέρεται ότι προσπάθησε να αυτοπυρποληθεί, βάζοντας φωτιά στο μαντήλι της. Την αντιλήφθηκαν άλλοι πρόσφυγες και την απέτρεψαν, χωρίς να προκληθεί κάποιο πρόβλημα στην υγεία της.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση και υπέστη νευρικό κλονισμό.
Τα ξημερώματα, στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "Αριάδνη", μεταφέροντας 829 μετανάστες και πρόσφυγες από Χίο και Μυτιλήνη.
Το πλοίο παρέλαβε 519 άτομα από τη Μυτιλήνη και 310 από τη Χίο.
Στις 09.00 αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά και το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "blue star 2" με 187 μετανάστες και πρόσφυγες. Το πλοίο παρέλαβε 62 μετανάστες και πρόσφυγες από την Κω και 125 από τη Λέρο.
Μέχρι στιγμής ο ΟΛΠ έχει διαθέσει τρεις επιβατικούς σταθμούς(Ε-1, Ε2, Ε3) για τη φιλοξενία των μεταναστών και προσφύγων αλλά και την Πέτρινη Αποθήκη. Όπως τονίζουν στελέχη του οργανισμού, σε περίπτωση που υπάρξει ανάγκη, αναμένεται να δοθεί προς φιλοξενία και ο επιβατικός σταθμός του ΟΛΠ που βρίσκεται στην πύλη Ε-7.