Πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης εφαρμόζει από σήμερα ο Δήμος Παραλιμνίου. Ο Υπουργός Γεωργίας, μαζί με τον δήμαρχο της πόλης Θεόδωρο Πυρίλλη, παρέλαβαν επτά ολοκληρωμένα κέντρα ανταποδοτικής ανακύκλωσης, μεταλλικών συσκευασιών, πλαστικών και γυάλινων συσκευασιών που τοποθετήθηκαν στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου Παραλιμνίου.