Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Αντιεξουσιαστές εισέβαλαν στο στούντιο ειδήσεων της ΕΡΤ ψες την ώρα που η βουλευτής Λιάνα Κανέλλη, καλεσμένη του δημοσιογράφου Πάνου Χαρίτου, μιλούσε για την επέτειο των 50 χρόνων της ελληνικής τηλεόρασης. Οι αντιεξουσιαστές διέκοψαν για περίπου 10 λεπτά το δελτίο και στη συνέχεια αποχώρησαν, αφού προσπάθησαν πρώτα να διαβάσουν ένα κείμενο κατά την διάρκεια του δελτίου. 

Έξω από το κτίριο της ΕΡΤ αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε 22 προσαγωγές.

Στην ιστοσελίδα indymedia ανέβηκε το βράδυ το κείμενο που επιχείρησαν να διαβάσουν οι εισβολείς στην ΕΡΤ και το οποίο υπογράφει ο Ρουβίκωνας και η Αναρχική Συλλογικότητα Νέας Φιλαδέλφειας.

Το κείμενο αναφέρεται στην κυβερνητική πολιτική για την οικονομία και στο ασφαλιστικό, στους μετανάστες και το προσφυγικό ζήτημα, ενώ καταγγέλλει «κρατική καταστολή».


Σημειώνεται ότι η ΕΡΤ, αυτές τις μέρες, τιμώντας τα 50 χρόνια ελληνικής τηλεόρασης έχει ετοιμάσει πλήθος εκπομπών και αφιερωμάτων. Η Ενωση Συντακτών, με αφορμή το επεισόδιο, σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η δημόσια ραδιοτηλεόραση δεν έχει ιδιοκτήτες, ανήκει στον ελληνικό λαό. Η ενημέρωση δεν χρειάζεται προστάτες. Την ενημέρωση προασπίζουν οι δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ, καταλήγει η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ.