Το εμπορικό κέντρο ήταν ένα από τα 100 που κρίθηκαν παράνομα, με τα περισσότερα εξ αυτών να κατεδαφίζονται προ περίπου 10 ημερών.
Σύμφωνα με τις Αρχές της πόλης, αποφασίστηκε η κατεδάφιση των κτηρίων, με σκοπό τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας και της ενδυνάμωσης του πολεοδομικού σχεδίου. Διευκρίνιση έγινε επιπλέον για το ότι δεν μπαίνουν στο στόχαστρο μικρές επιχειρήσεις.
Οι αντιδράσεις, πάντως, των κατοίκων της ρωσικής πρωτεύουσας είναι ανάμεικτες, με τους νομικούς εκπροσώπους των μικρών επιχειρήσεων να σημειώνουν ότι, αυτό είναι το τελευταίο δείγμα της κρατικής εχθρότητας προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, νοοτροπία της σοβιετικής εποχής που επαναφέρει ο Βλαντιμίρ Πούτιν, σε μια ολοένα και επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση.