Υπόθεση-σοκ σε σχολείο. Δεκα-πεντάχρονος μαθητής έβγαλε σκεπάρνι από τη τσάντα του και επιτέθηκε σε συμμαθητή του επειδή συνήθιζε να τον κοροϊδεύει .
Παρ’ ολίγον τραγωδία σε λύκειο της ελεύθερης περιοχής Αμμοχώστου.
Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, σύμφωνα με μαρτυρία που δόθηκε στην αστυνομία, μαθητής της πρώτης Λυκείου άρχισε να κοροϊδεύει συμμαθητή του, με αποτέλεσμα να πιαστούν στα χέρια.
Στη συνέχεια, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο δεύτερος μαθητής έβγαλε από τη σχολική του τσάντα σκεπάρνι, με το οποίο χτύπησε τον 15χρονο στο κεφάλι.
Αιμόφυρτος ο νεαρός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Παραλιμνίου όπου υποβλήθηκε σε εξετάσεις.
Διαπιστώθηκε ότι υπέστη κρανιοεγκεφαλική και για προληπτικούς λόγους διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας όπου κρατήθηκε για νοσηλεία. Η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει ανησυχία.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της σχολικής εφορίας του Λυκείου, το συγκεκριμένο περιστατικό θεωρείται μεμονωμένο.
Ο δεύτερος μαθητής κλήθηκε μαζί με τον πατέρα του στα γραφεία του ΤΑΕ Αμμοχώστου όπου και έδωσε κατάθεση.
Εναντίον του εκδόθηκε δικαστικό ένταλμα σύλληψης για υπόθεση πρόκλησης πραγματικής σωματικής βλάβης. Για το περιστατικό ενημερώθηκε και το Υπουργείο Παιδείας.
Με κρανιοεγκεφαλική κάκωση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Παραλιμνίου, 15χρονος μαθητής που φοιτά στο Λύκειο Φρενάρους, όταν κτυπήθηκε από άλλο μαθητή στο κεφάλι με σφυρί, ύστερα από μεταξύ τους λογομαχία.
Σύμφωνα με την Αστυνομία γύρω στις εννέα το πρωί στο Λύκειο Φρενάρους, την ώρα του διαλλείματος, δύο 15χρονοι μαθητές άρχισαν να λογομαχούν, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή, ο πρώτος να ανασύρει από τη σχολική του τσάντα ένα σφυρί, με το οποίο κτύπησε τον δεύτερο στο κεφάλι και τον τραυμάτισε.
Ο μαθητής μεταφέρθηκε αμέσως στο Γενικό Νοσοκομείο Παραλιμνίου όπου υποβλήθηκε σε εξετάσεις από τους επί καθήκοντι ιατρούς. Από τις εξετάσεις διαπιστώθηκε ότι ο 15χρονος φέρει κρανιοεγκεφαλική κάκωση και η κατάσταση του κρίνεται εκτός κινδύνου.
Ο μαθητής αναμένεται να παραμείνει για προληπτικούς λόγους για λίγες μέρες στο Νοσοκομείο για νοσηλεία.
Ο δεύτερος μαθητής κλήθηκε μαζί με τον πατέρα του από την Αστυνομία στα γραφεία του ΤΑΕ Αμμοχώστου για να δώσει κατάθεση και διευκρινίσεις για τους λόγους για τους οποίους είχε στην κατοχή του το σφυρί.