Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στη Μονάδα Εντατικής Παρακολούθησης του λεγόμενου "Πανεπιστημίου Εγγύς Ανατολής" στην κατεχόμενη Λευκωσία, νοσηλεύεται από την περασμένη Τρίτη γυναίκα, ηλικίας 52 ετών, με συμπτώματα της γρίπης των χοίρων.

Ο λεγόμενος "υφυπουργός υγείας" του ψευδοκράτους Ομέρ Γκιουρ, επιβεβαίωσε το γεγονός με δηλώσεις στο τουρκοκυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων ΤΑΚ και επισήμανε ότι η ασθενής διαγνώστηκε ότι πάσχει από τον μεταδοτικό ιό στις 12 Ιανουαρίου.

Ωστόσο οι αρχές του παράνομου νοσοκομείου, ενημέρωσαν το λεγόμενο "υπουργείο υγείας" των κατεχομένων, μόλις σήμερα:

"Καλούμε το κοινό να μην πανικοβάλλεται αν έχει προσβληθεί με γρίππη. Δεν υπάρχει λόγος πανικού καθώς λαμβάνονται όλα μέτρα και υπάρχουν και τα απαραίτητα φάρμακα".

Για το θέμα, τα μέλη της Ελληνοκυπριακής Τεχνικής Επιτροπής Υγείας τηρούν ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους τουρκοκύπριους ομόλογους τους και σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤΕΝΑ, πρόκειται για επανεμφάνιση του γνωστού στελέχους Η1Ν1, και χαρακτηρίζεται ως μεμονωμένο περιστατικό. 

Την ίδια ώρα, 25 άνθρωποι έχουν χάσει μέχρι στιγμής τη ζωή τους από τη γρίπη των χοίρων στην Ουκρανία, σύμφωνα με την επικεφαλής του Κέντρου Διαχείρισης της γρίπης στη χώρα.

Ο Υπουργός Υγείας της Ουκρανίας πάντως, εμφανίστηκε καθησυχαστικός, επισημαίνοντας ότι ο αριθμός των κρουσμάτων δεν είναι τέτοιος, ώστε να μπορεί κανείς να κάνει λόγο για επιδημία.

Κρούσματα του ιού, έχουν επιβεβαιωθεί και στην Αρμενία.