Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στόχος ληστών έγινε οίκος ανοχής στη Θεσσαλονίκη. Όπως καταγγέλθηκε, δύο άγνωστοι, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, εισέβαλλαν περίπου στις 8.15 χθες, το βράδυ, στον οίκο ανοχής και με την απειλή όπλου άρπαξαν 210 ευρώ και τρία κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με την καταγγελία, οι δράστες πυροβόλησαν μία φορά στον αέρα για εκφοβισμό, ενώ χτύπησαν και τραυμάτισαν στο κεφάλι τον 48χρονο ιδιοκτήτη, που μεταφέρθηκε για την παροχή των πρώτων βοηθειών σε νοσοκομείο της πόλης.

Οι δράστες αναζητούνται.