Εκατοντάδες πιστοί με δάκρυα στα μάτια βρέθηκαν σήμερα στην κατεχόμενη εκκλησία της Παναγίας του Τράχωνα η οποία λειτούργησε για πρώτη φορά μετά από 41 χρόνια.
Συναισθηματικά φορτισμένοι και φορτωμένοι με χιλιάδες αναμνήσεις οι Τραχωνίτες κατήγγειλαν το ξεγύμνωμα της Εκκλησίας από τους Αττίλες και προσκύνησαν με ανάμειχτα συναισθήματα.
Άλλα άτομα αναφέρθηκαν σε γεγονότα που έζησαν πριν την τουρκική εισβολή. Μετά τη θεία λειτουργία της οποίας προέστη ο Επίσκοπος Μεσαορίας Γρηγόριος ακολούθησε λιτανεία.