Οι δυνάμεις της συριακής κυβέρνησης συνεχίζουν και σήμερα να βομβαρδίζουν την πόλη Χομς, με ακτιβιστές-υποστηρικτές ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ να προβάλλουν φόβους για εμφύλιο πόλεμο.
Μέχρι στιγμής, η Χομς σφυροκοπείται επί μία εβδομάδα από το καθεστώς του Άσαντ, με απώτερο σκοπό να ανακαταλάβουν σημεία της πόλης που έχουν υπό τον έλεγχό τους οι αντικαθεστωτικοί.
Ήδη τα θύματα υπολογίζονται σε εκατοντάδες, από την προηγούμενη εβδομάδα ως σήμερα, ενώ η διπλωματική προσπάθεια για εξεύρεση λύσης έχει διακοπεί.
Σύμφωνα με το πρακτορείο AP, o υπεύθυνος ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ, Navi Pillay προειδοποίησε την προηγούμενη Δευτέρα ότι, η αποτυχία του Συμβουλίου Ασφαλείας να αναλάβει δράση, ενδυνάμωσε τη συριακή κυβέρνηση και «ώθησε» τον Άσαντ σε περαιτέρω επιθέσεις και βιαιοπραγίες στη Χομς.
Η εξέγερση άρχισε τον περασμένο Μάρτιο στη Συρία και μέχρι σήμερα υπολογίζεται ότι έχουν σκοτωθεί 5.400 άνθρωποι, χιλιάδες άλλοι, ανάμεσά τους και παιδιά έχουν συλληφθεί ενώ περίπου 18.000 κρατούνται παράνομα σε φυλακές από τις δυνάμεις του Άσαντ. Επιπλέον, πάρα πολλά άτομα αγνοούνται, την ίδια ώρα που περίπου 25.000 άνθρωποι έχουν φύγει από τη χώρα ζητώντας καταφύγιο σε γειτονικές χώρες.