Σε χειρουργική επέμβαση στη μύτη θα υποβληθεί αύριο ο δεκάχρονος μαθητής ο οποίος φαίνεται να ξυλοκοπήθηκε από εκπαιδευτικό, ο οποίος είχε υπογράψει συμβόλαιο αγοράς υπηρεσιών με το υπουργείο παιδείας.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο μαθητής δεν έπλυνε τα πινέλα ζωγραφικής, μετά το τέλος του μαθήματος.
Σύμφωνα με τον πατέρα του μαθητή έχει υποστεί κάταγμα το οποίο θα πρέπει να διορθωθεί με επέμβαση. Ο πατέρας ανέφερε επίσης ότι ο μαθητής φέρει μώλωπες στο πάνω μέρος του σώματος του και η ψυχολογία του είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση.
Το υπουργείο έστειλε σήμερα την εκπαιδευτική ψυχολόγο στο σχολείο του μαθητή η οποία είχε συνάντηση με τους δασκάλους αλλά και τους μαθητές της τάξης του δεκάχρονου. Από την πρώτη στιγμή το υπουργείο αντέδρασε ανάλογα δήλωσε ο διευθυντής δημοτικής εκπαίδευσης Ελπιδοφόρος Νεοκλέους.
Τέτοια περιστατικά δεν χωράνε στην εκπαιδευτική κοινότητα τόνισε ο πρόεδρος της συντεχνίας δασκάλων Φύλιος Φυλακτού
Το περιστατικό καταδίκασαν για άλλη μία φορά υπουργείο παιδείας και ΠΟΕΔ.