Η Ολομέλεια της Βουλής υπερψήφιση την Πέμπτη το νομοσχέδιο για την άρση απορρήτου επικοινωνίας.
Με μόνο μια ψήφο διαφορά (28 υπέρ, 27 εναντίον), αποφασίστηκε η άρση του απορρήτου, υπό προϋποθέσεις.
Με την άρση του απορρήτου διευκολύνεται η διερεύνηση σοβαρών αδικημάτων που διαπράττονται.