Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

«Θέλω να είμαι ο πρώτος που θα παίξει όταν ανοίξει πάλι το Bataclan» είπε ο τραγουδιστής του μέταλ συγκροτήματος, μιλώντας στο αμερικάνικο Vice, για πρώτη φορά για όσα έζησε στις 13 Νοεμβρίου στο Παρίσι.

«Γιατί;» τον ρώτησε ο δημοσιογράφος.

«Γιατί ήμουν εκεί όταν σίγησε η μουσική για λίγα λεπτά. Γιατί ήρθαν οι φίλοι μας να μας ακούσουν και πέθαναν. Εγώ θέλω να πάω εκεί και να ζήσουμε» είπε ο μουσικός.

Το συγκρότημα των Eagles of Death Metal ήταν το συγκρότημα του οποίου τη συναυλία διέκοψαν οι πυροβολισμοί των τρομοκρατών στο συναυλιακό χώρο του Bataclan. Στο σημείο σκοτώθηκαν 89 νέοι άνθρωποι.

Τα μέλη του συγκροτήματος περιέγραψαν την τραυματική εμπειρία, η οποία προφανώς τους έχει επηρεάσει συναισθηματικά, ψυχολογικά. Ενδεικτικό είναι ότι συλλέγουν τα ονόματα όλων των παιδιών που έχασαν τις ζωές τους στην επίθεση, προσπαθώντας εκ των υστέρων να τους γνωρίσουν λίγο καλύτερα.

Είπαν πως κατάλαβαν τη διακοπή της συναυλίας από τους πυροβολισμούς, πώς εκείνοι, μαζί με τους θαυμαστές τους έτρεχαν να βρουν καταφύγιο από τη βροχή των σφαιρών από τα καλάσνικοφ, στο λίγο χρόνο που έπαιρνε στους δύο δράστες για να τα οπλίσουν ξανά. Πώς ήταν κρυμμένοι ανάμεσα σε νεκρούς, τραυματίες και άλλους που έκαναν τους νεκρούς για να σωθούν.

Το συγκρότημα κάλεσε όλους τους παριστάμενους στο χώρο να συνεχίσουν να στέλνουν μηνύματα στη σελίδα τους στο Facebook, υποσχόμενο ότι θα απαντήσει σε όλα.

Παράλληλα, ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν διαγωνισμό και θα βγάλουν single, τα έσοδα του οποίου θα πάνε στα θύματα και τις οικογένειές τους. 

Οι Eagles of Death Metal, ανακοίνωσαν, μέσω του Vice ότι θα συνεχίσουν την περιοδεία τους, καθώς οφείλουν να ζήσουν και όχι κάτω από τον φόβο. «Το οφείλουμε στους φίλους μας», είπαν.