Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο Παρίσι μεταβαίνει σήμερα η Καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ προκειμένου να συναντηθεί με τον Γάλλο Πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ.

Στο δείπνο εργασίας που έχει προγραμματιστεί για τις 20:00 (τοπική ώρα), οι δύο ηγέτες αναμένεται να συζητήσουν μεταξύ άλλων την προσφυγική κρίση και τον αγώνα κατά του λεγόμενου Ισλαμικού Κράτους και της τρομοκρατίας.

Όπως δήλωσε σχετικά ο αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γκέοργκ Στράιτερ, η κ. Μέρκελ έχει προσκληθεί από τον κ. Ολάντ και η επίσκεψή της αποτελεί "μήνυμα αλληλεγγύης προς τους Γάλλους φίλους".