Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Επεισόδια σημειώνονται στα Εξάρχεια μεταξύ αντιεξουσιαστών και αστυνομικών, αμέσως μετά το τέλος της πορείας για τον εορτασμό της επετείου από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα.

Περίπου 200 άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ, πετώντας τους πέτρες, ξύλα και βόμβες μολότοφ, στην οδό Στουρνάρη.

Σύμφωνα με πληροφορίες μέλη του μπλοκ που επιτέθηκαν στους αστυνομικούς έσπασαν πεζοδρόμια με βαριοπούλες και λοστούς, ενώ έχουν στήσει οδοφράγματα με φλεγόμενους κάδους στην οδό Αλεξάνδρας.

Ενισχυμένες είναι οι αστυνομικές δυνάμεις στην περιοχή. Οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χειροβομβίδων κρότου λάμψης για να απωθήσουν τους νεαρούς, οι οποίοι εξακολουθούν να επιτίθενται στους αστυνομικούς.

Ένταση επικράτησε και στην πορεία για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στην Θεσσαλονίκη.

Image removed.

Ομάδες νεαρών προσπαθούν να μπουν στο κτίριο του Πολυτεχνείου με τους αστυνομικούς να προσαπθούν κάνοντας χρήση χημικών να τους αποτρέψουν να μπουν εντός του κτιρίου. 

Image removed.

Image removed.

Image removed.